Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu
március 23. csütörtök, Emőke

Eladott lakásokkal kapcsolatos ügyintézés

Az Önkormányzattól megvásárolt lakásának végtörlesztését a következők figyelembe vételével teheti meg.

Csatolandó mellékletek:

– lakás adásvételi szerződése,
– utolsó 6 hónapban történt befizetések (vagy utalások) igazolása,
– személyi igazolvány és lakcímkártya,
– amennyiben nem a tulajdonosok intézkednek, teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás mindegyik tulajdonos részéről
– tulajdonosok elhalálozása esetén hagyatékátadó végzés.

A kérelem benyújtása után kerül sor a végtörlesztésről szóló igazolás kiállítására, amely tartalmazza a kedvezménnyel csökkentett vételár hátralék pontos összegét, mely kiegyenlíthető posta csekken, vagy átutalással.
Kérjük, mindkét esetben szíveskedjenek feltüntetni a szerződés szerinti vevő nevét és a megvásárolt ingatlan pontos címét emelet, ajtó megjelölésével.

Postai csekk az Ügyfélszolgálaton vehető át, utalás esetén a számlatulajdonos neve: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Elidegenítési Bevétel, számlaszám: 11784009-15514004-10840003.

A vételár hátralék befizetését igazoló csekk vagy banki bizonylat leadása után a jelzálogjog és elidegenítési tilalom törlését az Önkormányzat kezdeményezi.
A terheket a földhivatal törli, melyről végzést küld postai úton minden érintettnek.

Megosztás

Hozzászólások lezárva.