Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Hirdetmény a Polgármesteri Hivatal pénteki munkarendjéről

Tisztelt Ügyfeleink!

A szükséges energiatakarékossági intézkedésekre tekintettel 2022. október 17. napjától visszavonásig, de legkésőbb 2023. április 15. napjáig megváltozott az otthoni munkavégzés rendszere a Zuglói Polgármesteri Hivatalban, pénteki napokon a Pétervárad utca 2. szám alatti épületben dolgozók otthoni munkavégzés keretében látták el feladataikat, a Hivatal épülete zárva tartott.

Dr. Tiba Zsolt, Zugló jegyzőjének döntése alapján a Polgármesteri Hivatal a rendszeres pénteki otthoni munkavégzést a fűtési szezon után is visszavonásig fenntartja.

2023. április 17., hétfői naptól visszavonásig:

  • a Hivatal Pétervárad utca 2. szám alatti épülete pénteki napokon zárva tart,
  • a munkatársak fenti időponttól továbbra is egységesen pénteki napon otthonról végeznek munkát;
  • az Ügyfélszolgálat (Bácskai utca 53.) változatlan rendben üzemel, fenti intézkedés annak működését nem érinti.

Megértésüket köszönjük!

Megosztás

Hozzászólások lezárva.

Tartalom | Menü | Akadálymentes gomb