Tisztelt Ügyfeleink!
A szükséges energiatakarékossági intézkedésekre tekintettel 2022. október 17. napjától visszavonásig, de legkésőbb 2023. április 15. napjáig megváltozott az otthoni munkavégzés rendszere a Zuglói Polgármesteri Hivatalban, pénteki napokon a Pétervárad utca 2. szám alatti épületben dolgozók otthoni munkavégzés keretében látták el feladataikat, a Hivatal épülete zárva tartott.
Dr. Tiba Zsolt, Zugló jegyzőjének döntése alapján a Polgármesteri Hivatal a rendszeres pénteki otthoni munkavégzést a fűtési szezon után is visszavonásig fenntartja.
2023. április 17., hétfői naptól visszavonásig:
- a Hivatal Pétervárad utca 2. szám alatti épülete pénteki napokon zárva tart,
- a munkatársak fenti időponttól továbbra is egységesen pénteki napon otthonról végeznek munkát;
- az Ügyfélszolgálat (Bácskai utca 53.) változatlan rendben üzemel, fenti intézkedés annak működését nem érinti.
Megértésüket köszönjük!