Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Térképkivonatok igénylése

I. Tevékenység átfogó megnevezése:

Térképkivonatok igénylése

Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatala (továbbiakban: Hivatal) „Adatfelhasználási szerződés”-t kötött a Fővárosi Földhivatallal (továbbiakban: Földhivatal) állami alapadatok felhasználására (FVM engedély száma: 3283/2004).

A Földhivatal hozzájárult ahhoz, hogy a Hivatal az általa létrehozott és folyamatosan karbantartott térinformatikai rendszerből nyerhető adatokkal együtt az állami alapadatokat is forgalmazza harmadik személy részére.

II. Igénylés benyújtásának módja

Személyesen vagy online a Főépítészi Iroda térinformatikai ügyintézőjénél.

Letölthető dokumentum:

III. Térképkivonat igénylésének menete:

1. Az Ügyfél igénye alapján a Hivatal Főépítészi Iroda térinformatikai ügyintézője 2 példányban kitölti az igénylőlapot, melyből egy példány az Ügyfelet, egy példány a Hivatalt illeti meg. Az Igénylőlap alapján a Gazdasági Főosztály számlát állít ki.

2. Az adatszolgáltatás díját az OTP Bank Nyrt. 11784009-15514004 Költségvetési elszámolási számlára átutalással vagy csekken kell megfizetni.

3. A Főépítészi Iroda a befizetett csekk igazolószelvényének vagy az átutalás igazolásának bemutatása után az elkészült anyagot 1 órán belül átadja a kérelmezőnek.  Több ingatlanra, vagy A/3 méretnél nagyobb méretű nyomtatásra vonatkozó igény esetén az adatszolgáltatás teljesítésének időpontjáról egyeztetni kell.

IV. Egyéb rendelkezések:

A térképkivonatok, légifotók M=1:1000 léptékben, A/4-es méretű lapra kerülnek kinyomtatásra. Ettől eltérő méretarányú és lapméretű kivonat csak akkor adható ki, ha az az A/4-es lapon nem jól olvasható vagy nem fér rá. Több, egymás mellett fekvő – egy tömbön belül elhelyezkedő – ingatlanra vonatkozó igénylés esetén az árat az ingatlanok összterülete határozza meg. Zugló teljes közigazgatási területére földhivatali alapadatokat tartalmazó térkép nem adható ki.

Az Igénylőlap táblázatában szereplő 2-3. sorszámú kivonatok esetében az alaptérkép árát minden esetben külön meg kell fizetni, a 4-5. sorszámú kivonatok esetében az alaptérkép árát csak akkor kell megfizetni, ha az ügyfél kéri, hogy alaptérkép is kerüljön rá a kivonatra.

A nyomtatások 80 gr-os papírra készülnek, a digitális adathordozót (CD/DVD) a Hivatal Főépítészi Irodája biztosítja.

Építéshatósági ügyekhez a Hivataltól igényelt térképmásolat nem használható fel.

V. Térképkivonat ára:

Az árakat az igénylőlap tartalmazza

VI. Vonatkozó szabályozás:

  • 63/1999. (VII. 21.) FVM-HM-PM együttes rendelet
  • 15/2022. (XII. 12.) jegyzői utasítás
Megosztás

Hozzászólások lezárva.

Tartalom | Menü | Akadálymentes gomb