Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Optimalizálja jegyértékesítő hálózatát a BKK

A megváltozó vásárlói szokások, valamint a jegyautomaták kihasználtsága alapján optimalizálja a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az értékesítési hálózatot.

A közlekedésszervező felmérései szerint egyre többen választják az online, otthonról, vagy mobiltelefonról elérhető, illetve érintésmentes fizetési megoldásokat. Ehhez a BKK-nak is alkalmazkodnia kell, az online is elérhető termékek körét bővíti, a jegyautomaták számát azonban csökkenteni fogja.

A kerületben december 21-én két automatát szerel le a BKK, mindkettőt a kisföldalatti vonalán: egyet a Hősök terénél egyet pedig a Széchenyi fürdőnél, mindkettő a Vörösmarty tér felé vezető oldalon található.

Zuglóban további 20 jegyautomata lesz elérhető, főként a 2-es metró és az 1-es, 3-as villamos vonalán, a Puskás Ferenc Stadionnál lévő ügyfélszolgálaton, valamint további 21 viszonteladói ponton is lehet jegyet vásárolni.

Emellett online megvásárolhatóvá teszi a BKK a legnépszerűbb jegyfajtát, a vonaljegyet és a Futár alkalmazásban is lehetőség lesz jegyvásárlásra.

Megosztás

Hozzászólások lezárva.

Hangot adunk Zuglónak!
A zuglóiak megelégelték, hogy a metróépítésre, az otthonfelújításokra és zöld-fejlesztésekre szánt pénzüket a kormány elvonja és ez a sarc évről évre emelkedik.

Ezért Zugló Önkormányzata kampányt indít Hangot Adunk Zuglónak! címmel, amelynek során minden zuglói csatlakozhat az elvonások elleni tiltakozáshoz!
Hangot adunk Zuglónak!
A zuglóiak megelégelték, hogy a metróépítésre, az otthonfelújításokra, valamint az útfelújításokra és zöld-fejlesztésekre szánt pénzüket a kormány elvonja és ez a sarc évről évre emelkedik.

Ezért Zugló Önkormányzata kampányt indít Hangot adunk Zuglónak! címmel, amelynek során minden zuglói csatlakozhat az elvonások elleni tiltakozáshoz!
Tartalom | Menü | Akadálymentes gomb