Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu
november 17. péntek, Hortenzia, Gergő

Térképkivonatok igénylése

I. Tevékenység átfogó megnevezése:
Térképkivonatok igénylése

Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatala (továbbiakban: Hivatal) „Adatfelhasználási szerződés”-t kötött a Fővárosi Földhivatallal (továbbiakban: Földhivatal) állami alapadatok felhasználására (FVM engedély száma: 3283/2004).
A Földhivatal hozzájárult ahhoz, hogy a Hivatal az általa létrehozott és folyamatosan karbantartott térinformatikai rendszerből nyerhető adatokkal együtt az állami alapadatokat is forgalmazza harmadik személy részére.
Zugló teljes közigazgatási területét lefedő, földhivatali alapadatokat tartalmazó térkép egyben nem adható ki.

II. Igénylőlap benyújtás módja
Személyesen: Igénylőlapon keresztül a Főépítészi Csoport térinformatikai ügyintézőjénél.
Letölthető dokumentum:

III. Térképkivonat igénylésének menete:

  1. Az Ügyfél igénye alapján a Hivatal Főépítészi Csoport térinformatikai ügyintézője 2 példányban kitölti az igénylőlapot, melyből egy példány az Ügyfelet, egy példány a Hivatalt illeti meg. Az Igénylőlap alapján a számlázási jogosultsággal rendelkező térinformatikai ügyintéző vagy a Gazdasági Osztály számlát állít ki.
  2. Az Ügyfélnek átadott számlán feltüntetett összeget az Ügyfél a Hivatal Házipénztárban egyenlíti ki. Az Ügyfél az összeget az OTP Bank NyRt. 11784009-15514004 Költségvetési elszámolási számlára átutalással vagy ugyanerre a számlaszámra csekken befizetve is kiegyenlítheti.
  3. A pénztárban kapott Pénztárbevételi bizonylatnak vagy a befizetést igazoló csekknek a Hivatal térinformatikai ügyintézőjénél történő bemutatása után, illetve az átutalás a Hivatal Gazdasági Osztályára történő beérkezése után – melyről a Gazdasági Osztály értesíti a Főépítészi Csoportot – az Ügyfél meghatározott határidővel veheti át az igényelt anyagot.

Elkészítési határidők:
Az elkészült anyagok a Pénztárbevételi bizonylat, a befizetett csekk bemutatása után 1 órával, illetve az átutalásról szóló értesítés beérkezése után 1 munkanappal átvehetők a Hivatal Főépítészi Csoportjánál. Több ingatlan vagy A/3 méretnél nagyobb nyomtatás esetén az igénylés leadásakor szükséges egyeztetni az átvétel időpontjáról.

IV. Egyéb rendelkezések:

A térképkivonatok, légifotók M=1:1000 léptékben, A/4-es lapra kerülnek kinyomtatásra. Ettől eltérő méretarányú és lapméretű kivonat csak akkor adható ki, ha az ingatlan az A/4-es lapra nem fér rá. A kivonat nem kérhető nagyobb méretű lapon, mint amekkorára az már ráfér. Több, egymás mellett fekvő ingatlanra vonatkozó igénylés esetén az árat az ingatlanok összterülete határozza meg.
Az Igénylőlap táblázatában szereplő 2-3. sorszámú kivonatok esetében az alaptérkép árát minden esetben külön meg kell fizetni, a 4-5. sorszámú kivonatok esetében az alaptérkép árát csak akkor kell megfizetni, ha az ügyfél kéri, hogy az alaptérkép is kerüljön rá a kivonatra.

A nyomtatások 80 gr-os papírra készülnek, a digitális adathordozót (CD/DVD) a Hivatal Főépítészi Csoportja biztosítja.
Építéshatósági ügyekhez a Hivataltól igényelt térképmásolat nem használható fel.
Térképkivonatok kizárólag papíralapon adhatók ki ügyfél részére.
A ZKVSZ teljes szövege A4-es papírra nyomtatva és/vagy digitálisan (CD/DVD) adható ki.

V. Térképkivonat ára:
Az árakat az igénylőlap tartalmazza

VI. További információk:

Ügyfélfogadás (a pénztári nyitva tartásnak megfelelően):

Hétfő: 13.30 – 15.30
Szerda: 9.00 – 12.00 és 12.30 – 15.30
Péntek: 9.00 – 11.30

VII. Vonatkozó szabályozás:

  • 63/1999.(VII.21.) FVM-HM-PM együttes rendelet
  • 8/2016. (VIII. 11.) jegyzői utasítás
Megosztás

Hozzászólások lezárva.