Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu
február 17. vasárnap, Donát

Térképkivonatok igénylése

I. Tevékenység átfogó megnevezése:

Térképkivonatok igénylése

Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatala (továbbiakban: Hivatal) „Adatfelhasználási szerződés”-t kötött a Fővárosi Földhivatallal (továbbiakban: Földhivatal) állami alapadatok felhasználására (FVM engedély száma: 3283/2004).

A Földhivatal hozzájárult ahhoz, hogy a Hivatal az általa létrehozott és folyamatosan karbantartott térinformatikai rendszerből nyerhető adatokkal együtt az állami alapadatokat is forgalmazza harmadik személy részére.

II. Igénylőlap benyújtás módja

Személyesen: Igénylőlapon keresztül a Főépítészi Csoport térinformatikai ügyintézőjénél.
Letölthető dokumentum:

III. Térképkivonat igénylésének menete:

1. Az Ügyfél igénye alapján a Hivatal Főépítészi Csoport térinformatikai ügyintézője 2 példányban kitölti az igénylőlapot, melyből egy példány az Ügyfelet, egy példány a Hivatalt illeti meg. Az Igénylőlap alapján a számlázási jogosultsággal rendelkező térinformatikai ügyintéző vagy a Gazdasági Osztály számlát állít ki.

2. Az Ügyfélnek átadott számlán feltüntetett összeget az Ügyfél a Hivatal Házipénztárában egyenlíti ki. Az Ügyfél az összeget az OTP Bank NyRt. 11784009-15514004 Költségvetési elszámolási számlára átutalással vagy ugyanerre a számlaszámra csekken befizetve is kiegyenlítheti.

3. A pénztárban kapott Pénztárbevételi bizonylatnak vagy a befizetést igazoló csekknek a Hivatal térinformatikai ügyintézőjénél történő bemutatása, illetve az átutalás a Hivatal Gazdasági Osztályára történő beérkezése után – melyről a Gazdasági Osztály értesíti a Főépítészi Csoportot – az Ügyfél meghatározott határidővel veheti át az igényelt anyagot.

Elkészítési határidők:
Az elkészült anyagok a Pénztárbevételi bizonylat, a befizetett csekk bemutatása után 1 órával, illetve az átutalásról szóló értesítés beérkezése után 1 órán belül átvehetők a Hivatal Főépítészi Csoportjánál. Több ingatlan vagy A/3 méretnél nagyobb nyomtatás esetén az igénylés leadásakor szükséges egyeztetni az átvétel időpontjáról.

IV. Egyéb rendelkezések:

A térképkivonatok, légifotók M=1:1000 léptékben, A/4-es méretű lapra kerülnek kinyomtatásra. Ettől eltérő méretarányú és lapméretű kivonat csak akkor adható ki, ha az az A/4-es lapon nem jól olvasható vagy nem fér rá. Több, egymás mellett fekvő – egy tömbön belül elhelyezkedő – ingatlanra vonatkozó igénylés esetén az árat az ingatlanok összterülete határozza meg. Zugló teljes közigazgatási területére földhivatali alapadatokat tartalmazó térkép nem adható ki.

Az Igénylőlap táblázatában szereplő 2-3. sorszámú kivonatok esetében az alaptérkép árát minden esetben külön meg kell fizetni, a 4-5. sorszámú kivonatok esetében az alaptérkép árát csak akkor kell megfizetni, ha az ügyfél kéri, hogy alaptérkép is kerüljön rá a kivonatra.

A nyomtatások 80 gr-os papírra készülnek, a digitális adathordozót (CD/DVD) a Hivatal Főépítészi Csoportja biztosítja.

Építéshatósági ügyekhez a Hivataltól igényelt térképmásolat nem használható fel.

V. Térképkivonat ára:

Az árakat az igénylőlap tartalmazza

VI. Vonatkozó szabályozás:

  • 63/1999.(VII. 21.) FVM-HM-PM együttes rendelet
  • 8/2016. (VIII. 11.) jegyzői utasítás
Megosztás

Hozzászólások lezárva.