Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Üzemeltetési Főosztály

Informatikai Osztály, Gondnoksági Osztály, Ügyviteli Osztály

Elérhetőség:

Fábián Renáta Ügyviteli Csoportvezető
06 1 872 9224

Az Üzemeltetési Főosztály feladatai:

  • informatikai hardver és szoftver környezet folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása, felhasználók napi zavartalan munkavégzésének támogatása,
  • a választásokkal kapcsolatos üzemeltetési feladatok ellátása (logisztika, fülkék ki-be szállítása, ellátmány,stb.)
  • hivatali számítógépes infrastruktúrával kapcsolatos fejlesztési, pótlási, felújítási tervek kidolgozása,
  • informatikai biztonsági szabályzat (ok) kidolgozása és bevezetésének koordinálása,
  • vírusvédelem,
  • adattárolás biztonsága, adatmentések megoldása, biztonsági mentések készítése,
  • az informatikai rendszerhez kapcsolódó nyilvántartások, dokumentációk és kimutatások rendszerének kialakítása, folyamatos vezetése,
  • választással kapcsolatos informatikai feladatok ellátása,
  • biztosítja az analóg és digitális telefonhálózat működéséhez szükséges feltételeket,
  • a Hivatal működéséhez szükséges tárgyi, műszaki, technikai feltételekről gondoskodik,
  • a hivatali gépjárművek üzemeltetésével és beosztásával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • a hivatal beléptetési rendszer működtetése, kulcsnyilvántartás vezetése,
  • a testületi ülések lebonyolítása technikai feltételeinek biztosítása,
  • gondoskodik a nyomtatvány, higiéniai termék, műszaki és karbantartási anyagok, bútorok beszerzéséről
  • az önkormányzati intézmények tűz- és munkavédelmi feladatai
  • iratkezelés,
  • bélyegző-nyilvántartás vezetése, bélyegzők rendelése,
  • hivatal működésének összehangolása elektronikus ügyintézés terén,
  • statisztikai adatszolgáltatás

 

Üzemeltetési Főosztály
Főosztályvezető
Pénzügyi ügyintéző
Holczer Attila Beszerzési referens
Szászi Judit Tűz- és munkavédelmi referens
Informatikai Osztály
Zsembery Máté Informatikai Osztályvezető
Hemmer Imre Informatikus
Kis Dávid Informatikus
Simon Mihály Informatikus
Gondnoksági Osztály
Kiss-Tóth Csaba Gondnoksági Csoportvezető
Oláh József Gondnoksági ügyintéző
Szarka János Gondnoksági ügyintéző
Tóth Balázs Gondnoksági ügyintéző
Boros Anita Gondnoksági munkatárs
Ügyviteli Osztály
Fábián Renáta Osztályvezető
Berecz Tünde Iratkezelő, irattáros
Horváthné Gyengési Veronika Iratkezelő, irattáros
Horváthné Szudoczki Krisztina Iratkezelő, irattáros
Jagri Ferenc Iratkezelő, irattáros
Laki Szilvia Adminisztrátor
Nagy Ildikó Iratkezelő, irattáros
Szabóné Veress Anna Ügyvitel-szervezési ügyintéző
Tóth Márton Iratkezelő, irattáros

 

Megosztás

Hozzászólások lezárva.